01 September 2013

Masa Kecik-kecik - Didie

Mak selalu suruh aku and adik-adik pegi pasar beli barang-barang dapur untuk masak. Pasar dengan rumah aku dekat je jalan kaki. Satu hari tu aku dan adik-adik pegila pasar macam biasa. Tengah jalan ke pasar tiba-tiba ada sorang uncle naik motor benti kat kitaorg. Kitaorg blur kejap tapi tetap jalan pelan-pelan ke pasar yang dah dekat nak sampai. Uncle tu panggil kitaorg and tanya toilet kat mana. Aku cakapla tak tau then dia mintak kitaorg teman dia nak g buang air ke ape ntah and dia nak kasi upah! Kitaorg macam excited “wahhh dia nak kasi upah kalau teman jer?!”

3 comments:

  1. Macam tergantung penuh misteri je entry ni D..
    Korang gi teman dia tak? Or dia pervert?

    ReplyDelete
  2. hahahahha.. beberapa kali aku ulang baca kot! TAPI SCARRY gaakkk nii... huhuhu

    ReplyDelete
  3. Yezzaaa cerita ni masih belum abis. Jadikan aku pemenang cabaran kalau nak tahu sambungan cerita penuh misteri ini! Muahahahahahaha :p

    ReplyDelete