30 June 2013

Trauma

Dulu aku selalu dengar citer, and tengok kat youtube, takpun kat movie, pasal manusia dirasuk diganggu makhluk lain.

Tapi hari nih, aku menjadi saksi depan mata aku sendiri, betapa kes rasukan nih memang sebenarnyer boleh terjadi, tidak mengira siapa.

Bila benda begini terjadi, aku jadi kaget, panik and tatau nak buat ape. Tapi mereka yang lebih beramalan, nampak cam sangat tenang dan kuat menghadapi dugaan sebegini.

Satu hari bulu roma aku meremang, sampai aku rasa tak selesa untuk bersendirian. Mungkin nih bayangan dan mainan je, tapi untuk pengalaman pertama kalinya, aku agak sedikit trauma.

Ya Allah, lindungilah keluargaku seluruhnya, Amin!

4 comments:

  1. Siries sib baek B takde kat bawah masa tu..
    dengar suara aje dari atas pun B tak bleh tido dok terbayang2..

    Fuh Fuh.. jauhkanlaaaaaaaah

    ReplyDelete
  2. aperkah trauma rasukan yang melanda?

    ReplyDelete
  3. Trauma bile nampak muka and dengar suara.. terbayang2 and meremang2 bulu roma

    ReplyDelete
  4. skeriii! kalo aku pon tatau nak wat...hopefuli lidah tak kejung sampai blank tatau nak baca aper

    ReplyDelete