31 January 2013

Kite pindah ye, Bang?


"Kite pindah ye, Bang? Sayang takutlah. Jiran kite ramai yang dah pindah."
"Sekarang Abang busy sangatlah. Lagi dengan baby baru, semput sikit kocek Abang ni."
"Semalam ada orang nak bukak skru tombol pintu depan, Bang. Sayang nampak. Sayang buka lampu dia lari. Takutlah Bang, terutama waktu malam. Kebelakangan ni Abang selalu outstation pulak tu."
"Perasaan Sayang aje kut. Tolong la faham keadaan Abang sekarang ni. Tahan dulu, K."
"OK Bang."
"Usop, mana Tuan Rumah tu?"
"Kat luar, bawah pokok besar tu. Lain macam je cakap sorang-sorang dari tadi."
"Tahan dia. Aku nak soal siasat kes pembunuhan wanita dan bayi ni."

4 comments:

  1. Novel bersiri ke ni dani..

    ReplyDelete
  2. Haha tak ah.. Dah the end dah

    ReplyDelete
  3. listen! hantu pon ada masalah.. hahahahaha..

    ReplyDelete
  4. Cubaan membuat cerita misteri100patah

    ReplyDelete