04 January 2013

Selsema oh selsema

Selsema?? Oh itu dah sinonim denganku! Baik kejap kemudian datang balik. The only moment yang lama selsema tak menyerang aku was masa mengandungkan ilyas dulu! Hmmmm adakah ini bermakna aku harus mengandung lagi dan lagi dan lagi hanya untuk mengelak dari terkena selsema? Hahah ohh tidak kot! Baru anak sorang aku dah huru hara nak membela inikan pulak 3,4,5 orang kan?! Hehe sekarang masa menaip ni pun aku tengah selsema sebab tu idea tu datang nak tulis ape now. Hehe aku akan tetap bertahan seperti biasa. Clarinase, panadol, nasal spray, pirithon adalah teman setiaku sampai bila-bila. Yes they will! :)

8 comments:

  1. Tak pernah aku tgk ko tak selsema D!.. Kalau ada pun hari ko tak selsema aku lupa

    ReplyDelete
  2. Diana dan selsema umpama irama dan lagu cewahh..
    mengandung lagi pon ok gak tu ekekke..

    ReplyDelete
  3. Wahhh...congrats. Aku terbaca sbb baca blog fara. Memula tu confuse gak. rupanya ader beberapa org...punyer ceritera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yey.. thanks Ellyn for dropping by... entry aku lom ada lagik.. esok lusa.. tgk lah.. ehehhe...

      Delete
    2. kamonnn kak faraaa..100patah je kot! kalau membebel kat twitter byk2 tu blh plak. wakaka :p

      Delete
    3. ha! itu lah masalahnyer! 100 patah jek tu yg susah.. aku jenis yg bila menaip tu terus jek nak jadik 1000 patah... LOL

      Delete
  4. Dani: hahahahahaha! Aku ratu selsema kottt! :p

    ReplyDelete
  5. ko elegik dgn sesema

    dan sesema elegik dgn ko dlm keadaan mengandung

    hahahaha

    ReplyDelete