24 March 2013

Pesta Buku 2013

 
Bagi mereka yang jauh diutara macam aku ni memanglah pesta buku tu mengujakan. Sanggup turun KL semata nak beli buku. Tahun lepas pesta buku aku histeria beli buku sampai demam  gara-gara usung buku banyak naik keretapi.

berbaloi sebab beli buku stok untuk setahun.

lama tak bertapa dikedai buku sambil beli buku. Sekali-sekali terjah kedai buku sebab nak hirup aroma buku.

Tahun ini aku kena pastikan ada simpanan yang cukup untuk borong buku masa KLIBF nanti.

26 April 2013.

Sekarang aku jual buah potong di kedai mak. pendapatan sehari RM20.

 Aku harap aku punya duit yang cukup untuk borong buku lagi





2 comments:

  1. 1st time gi BBW balik kul 2 pagi. borong buku secara resakse betol.


    insyaAllah, mendoakan semoga akak murah rezeki untuk impian tersebut. (^_^)

    ReplyDelete
  2. Teringin nak g BBW..
    Tapi selonggok buku tak habis2 bace lg.. Huhuh

    ReplyDelete