01 March 2013

Cinta Monyet


Dulu aku ni pengawas sekolah. Pagi-pagi tugas mengejar budak lambat, jerit-jerit suh luruskan barisan, amik nama budak nakal dan banyak lagilah! Setiap pagi jugak kami pengawas-pengawas akan berkumpul sebelum memulakan tugas. 

Paling aku tak suka masa kena jaga kelas yang cikgu dia cuti or takde masa tu.

Muka bengis habis dah rasa masa jalankan tugas tapi tiba-tiba ada sorang kawan perempuan aku datang jumpa and bagitau ada budak nak berkenalan. Peminat aku katanyer. Hah?! Biar betul?!Garang-garang pon muka bengis ni ada orang suke ek. Hehe Kemudian kami jadi kawan ‘rapat’ tapi sampai abis sekolah je. Lepas tu masing-masing buat haluan.

8 comments:

  1. muka bengis pon ada feminat tauuu ... tak caya tanya lah poji wakakakkakakaka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha! jgn main2 ok! poji pon xtau nih.wakaka

      Delete
    2. tag entry ni kat poji skaraaaaaaang!!
      ahahahah

      Delete
  2. mesti budak laki tu suka cabaran! sebab tu dia suka yg garang.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohhhh mcm tu pon ade ke?! hahaha

      those were the days... :)

      Delete
  3. dia kategori budak nakal ak? kalo kapel sure tak sampai ati nak tulis nama dia hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. opss sib baik dia bukan kategori itewww..hahaha

      Delete