02 March 2013

Rumet


Dulu masa zaman universiti, rumet aku bukanlah seorang yang suke melepak. Dia memang pandai, skema tapi tidaklah kacak. Tapi dia mampu menjana pendapatan melebihi 1000 sebulan, hanya dengan mendownload anime, burn dan menjualnya kepada hantu anime sepertinya.

Tak pernah sekalipun aku berjaye ajak dia makan skali, sebabnya dia terlampau busy dengan bisnes anime tu. Sampai satu tahap, aku ajak dia lunch camni "Bro, jom lunch CD kat Lowyat nak?" Dia terus on!! Demmit! Bukan nak lunch sebab ayam goreng ker, nih lunch CD je terus on! Sejak hari tu, aku terpakse ajak dia lunch CD, anime takpun .

Gilee saiko!

3 comments:

  1. Hahah..
    B ade sorang kawan yang suke kumpul SERVER..
    boleh geng..

    *siapa yang makan cili dia terasa pedas.. ngehngehngeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huh! Sape dia tu? Mesti kacak dan tampan orangnya. Hahahah.

      Delete
  2. aku adalah rumet yg tak suke ikot kawan2 g jalan.. so selalu dipulaukan. apakah??

    ReplyDelete