01 April 2013

Rindu Itu

Sampaikan rindu itu kepadanya. Kasih yang tak terhingga bagaikan buih di lautan tujuh benua. Hanyutkan aku dalam lautan cinta sejauh-jauhnya. 

"Wahai Purnama! Wahai Purnama! 
Yang indah lagi sempurna. 
Bagaimana.. bagaimana.. nak kuluah dengan kata-kata."

   

Terbangkan rinduku di angin lalu. Dalam pengharapanku di setiap siang dan malam. 

"Kepada Sang Rasul yang mulia. Engkaulah pintu harapanku. Engkaulah penolongku dan seluruh umat manusia"

.  

Tiadalah layak hamba ini menghajatkan rahmatmu dengan amalanku. Melainkan dengan mengharapkan syafaat kekasihku dan kekasih-Mu. 

"Wahai Pemilik Makkah dan Bukit Safa, demi Muhammad, ampunilah dosa kami. Wahai Yang Maha Mendengar doa kami. "


اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ

4 comments:

  1. Nanti malam ni aku bukak link youtube2 tuh..
    Tak sempat kat opis..

    Yeay Dah baca semua! Dah rate semua!

    Mananya Famia kata nak post.. tade pun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. menunggu juga entri huzaimatus hihi

      Delete
  2. aku insaf lah entry ni Dop.. membuatkan aku rasa mcm nk tarik balik entry aku yg very ke'poyo'an dan tak menampakkan kematangan.. oh noo... semoga entry2 akan dptg, aku dianugerahkan ilham nak menulis entry yg lebih meaningful..

    dah baik demam?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pada suatu musim bunga hati ini pernah mekar. huhu.

      panas dah takde. tapi pening2 kepala ada lagi. badan pun bisa2 lagi.

      Delete