24 April 2013

Setia Gila


Aku setia.

setia gila sehingga hilang logik dan hukum mantik.

Aku setia tapi aku sering gagal letakkan setia aku ditempat yang sepatutnya.
Aku setia menggunakan jenama dan jenis  pensil mekanikal yang sama sejak aku tingkatan dua. Aku masih membeli kasut yang sama setiap kali yang lama rosak dan dicampak.

Aku tak pandai menduakan

Beg. Kasut. Telefon bimbit

Aku mungkin bukan perempuan normal yang suka padankan kasut ikut baju dan beg tangan. Aku berat sebelah terhadap dua benda sama fungsi yang aku ada.
Aku guna kasut A sampai lunyai dan aku selalu lupa aku ada kasut B.


Aku setia, tapi gilakan?

3 comments:

  1. Hehehe comel je setia kat jenama pensil mekanikal.. ekekeke..

    Kita sama bab pakai kasut A sampai lunyai sedangkan ada kasut B.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Same laaa...
      pakai satu sampai lunyai.. tak rajin nak tukar2.. kepada kasut B...
      unlesss.. emergency.. haha

      Delete
  2. Aku setia gak.. byk benda yg aku setia.. tp tatau la benda tu brp lama dpt 'setia' dgn aku, kann.. hahahahaha

    ReplyDelete