15 April 2013

Bunga Cinta Dilenyek Buldozer


11 april 2013

Pompuan mane yang tak suka lelaki romantic kan.. nak pulak kalau lelaki tu hensem and berbudi bahasa.. lagi laaaaaaaa.. cairrrrrrr ok..

Itu yang jadi kat aku pagi tadi masa aku singgah stesen minyak nak beli brekfes.. aku memang perasan ade sorang customer lelaki yang aku tak pandang tapi aku tau dia hensem… sebab.. instinct aku kate dia hensem.. hihihi..

Habis bayar.. dia yang memang masa tu tengah diri depan pintu.. dengan penuh politenye bukakkan pintu and wish good morning kat aku.. perghhh berbunga-bunga ok.. senyum tak habis sampai la user bodoh tu melenyekkan bunga-bunga cinta aku.. huhuhu

3 comments:

  1. hahahahaha potongggg je kan!! Lol!

    ReplyDelete
  2. sangattttt potong.. end up hari aku berakhir dengan api2 je.. bunga2 sume dah mati.. huhuhuh..

    ReplyDelete
  3. aku tahu taste Swaila cemana..
    misti Chainis look kaaaaaaaaaan... hihi

    ReplyDelete